piątek, 2 listopada 2012

Powitanie

No więc..Cześc ! Nazywam się Lena mam 13 lat i mieszkam w okolicach Warszawy . Ten blog , jest moim drugim blogiem . Mój pierwszy blog był , i nadal jest o moich przeżyciach . Ale ten założyłam po to , aby pokazac wam co mnie inspiruje i co mi się podoba . Męczyło mnie to że raz na moim blogu dodaje to , raz tamto więc powstał kolejny :) Mam nadzieję że przybędzie wiele obserwatorów , przynajmniej będę się starac żeby tak było . Pierwszy post już dziś , ale jeeli chcecie piszcie zamówienia w komentarzach lub na mojego maila : simplehappygirl@gmail.com . Jeżeli coś u mnie ,,zamówicie " , napiszę o waszym blogu i dodam krótki opis . A więc ..chyba warto , prawda ?

Zapraszam do mojego pierwszego posta który już niebawem się pojawi :)

monkey ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz