niedziela, 2 grudnia 2012

Zima ♥

Dzisiaj notka o konkretnym klimacie , czyli zimowym . Wiadomo że jeszcze nie poruszałam tego tematu bo nie było po co skoro nie było ani drobinki śniegu . Teraz z resztą też nie ma śniegu , przynajmniej u mnie , ale te świąteczne reklamy , coraz bardziej ozdobione sklepy przynoszą nastrój . Nie wiem jak wy ale ja mam zmienne zdanie co do zimy , chociaż teraz nie przeszkadzało by mi gdyby były już święta i masa śniegu na chodnikach *.* 

Czasem wiadomo że zima i śnieg mają jednak swoje minusy . Na przykład to że czasem jest tak okropnie zimno i nie da się nigdzie ruszyc z domu . A często idzie za tym to że najczęściej chorujemy . No niby nie jest tak źle bo nie chodzimy do szkoły . No a potem nie zostaje nam nic oprócz nadrabiania . Tak...

Zima ma wiele zalet , no i też wad ale mi się podoba bez względu na wszystko . A wam ? ♥






1 komentarz:

  1. ja lubię zimę za święta i tą świąteczną atmosferę ;3

    OdpowiedzUsuń